فروشگاه سایت فروشگاه سایت فروشگاه سایت "دانلود آهنگ جدید حمید عسکری.یگانه.چاوشی.یاس.شاهین نجفی.شادمهر

javahermarket

 
كد تقويم
 
Fun &Love
every thing u want
 
 
سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : mohammad

 

 

گا ] : رئال بتیس؛ کانون توجه.  
 
فرستنده elika در تاريخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۳۶) (147 بار خوانده شده)
لالیگامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: الیکا چلانگری / FCBarcelona.ir


بارسا شنبه برای رویارویی با بتیس به سویا سفر می کند. بتیس یکی از معروف ترین باشگاه های اسپانیایی با تاریخچه ای سرشار از تلاش های قهرمانانه، دو جام اسپانیا و یک عنوان لیگ می باشد. این تیم که سال پیش از دسته اول به لیگ برتر راه یافته بود، با تکیه بر جایگاه دوازدهم در میانه جدول، خیالش از بابت سقوط نکردن راحت است.

تاریخچه

این باشگاه در سال 1907 تاسیس شد. بتیس در فصل 1934/35 عنوان یکی مانده به آخرین لیگ قهرمانان پیش از جنگ داخلی را کسب کرد، اما هواداران مجبور بودند برای کسب عنوانی دیگر - جام اسپانیای سال 1997 - تا بعد از مرگ فرانکو صبر کنند. آن ها در طول این وقفه به تلاش و تمرین مشغول بودند و اولین و تنها تیم اسپانیایی هستند که موفق به کسب عنوان در دسته های اول، دوم و سوم شده اند. بتیس آوازه بهترین و بدترین تیم را کسب کرد و از این رو باری دیگر کسب عنوان برای آن ها متوقف شد(در فصلی که حتی تا مرحله یک چهارم نیمه نهایی جام یوفا نیز پیش رفته بودند).

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در دهه 80 دوباره در لیگ برتر دیده شدند و طعم موفقیتی دوباره را چشیدند، اما در سال 1991 به دلیل مسائل مالی افت دیگری داشتند و سه سال را در لیگ دسته یک سپری کردند. در اولین فصل بازگشتشان در وقت های اضافه جام را در مقابل بارسا از دست دادند و در لیگ به مقام سوم رسیدند. پس از سقوطی دیگر در سال 2000، در بازگشتی دوباره مقام چهارم را کسب کردند. موقعیتی که در سال 2005 نیز برای آنان تکرار شد و در این فصل موفق به فتح جام حذفی اسپانیا شدند. سالی پس از آن آغاز کار آن ها در لیگ قهرمانان مشاهده شد، اما دوباره در طی مبارزاتی ضعیف در سال 2009 سقوط کردند. فصل پیش آنها در رقابتهای قهرمانی دسته یک به پیروزی رسیدند و مجوز ورود به لیگ برتر را کسب کردند.
 
     
  [ تمرینات ] : پینتو بازی با بتیس را از دست خواهد داد.  
 
فرستنده elika در تاريخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۵۵) (247 بار خوانده شده)
تمریناتمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: الیکا چلانگری / FCBarcelona.ir


قوزک پای راست این دروازه بان دچار پیچ خوردگی شده و برای شرکت در آخرین بازی فصل همراه با تیم به بتیس سفر نخواهد کرد. گواردیولا 15 بازیکن تیم اصلی که شامل کیتا و جوانانی همچون اویر، تیو، مونتویا و بارترا می شود را همراه خود خواهد برد. در این میان الکسیس همچنان از میادین به دور است و سفر به بنیتو ویامارین باندا را از دست خواهد داد.

خوزه مانوئل پینتو به دلیل قوزک آسیب دیده اش در تمرین امروز شرکت نکرد و برای رویارویی با بتیس در ساعت 22:00 روز شنبه در ترکیب قرار نگرفت. گواردیولا اویر اولازابال را از بارسا ب فراخواند تا به عنوان جایگزین همراه با تیم به سویا سفر کند. بارترا، تیو، مونتویا و اویر از تیم ب، با 15 بازیکن تیم اصلی که شامل کیتا - با بهبودی از مصدومیتش در ناحیه ماهیچه پا - می شود همراه خواهند شد. پیکه و کوئنکا که حضور هر دو روز سه شنبه قطعی اعلام شد، به ترکیب تیم اصلی باز می گردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پویول دور از میادین است و روز شنبه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. این در حالی است که الکسیس هنوز به طور کامل از مصدومیتش در ناحیه همسترینگ رهایی نیافته است. ویا، فونتاس و آبیدال که مدتی طولانی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند نیز حضور نخواهند داشت.
 
     
  [ مصاحبه ] : گواردیولا: «تیتو به دلیل اراده قوی باقی خواهد ماند».  
 
فرستنده Samira در تاريخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۴۴) (382 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سمیرا محمدی / FCBarcelona.ir


سرمربی کنونی اف سی بارسلونا، از شجاعت مربی فصل آینده - تیتو ویلانووا - می گوید.

جوزپ گواردیولا خیلی مایل به صحبت در مورد آینده بارسا نبود؛ چون در واقع احساس می کرد او فرد مناسب این مباحث نیست. گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی امروز در مورد تیتو ویلانووا که جانشین او در فصل آینده خواهد بود، گفت: «تیتو با توجه به اراده قوی اش در این مسند خواهد نشست و این نشان از شجاعت و شهامت او دارد». پپ در جواب پرسشگران مبنی بر فاصله آشکار او و دستیارش، این چنین پاسخ داد: «من لازم نمی بینم رابطه ام را با تیتو توجیه کنم. اجازه دهید رابطه مان را همانطور که تمایل داریم پیش ببریم، نه آنچه شما دوست دارید».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

حضور والدس در سویا

به دنبال مصدومیت مچ پای پینتو، گواردیولا اعلام کرد که دروازه بان آغازین او، ویکتور والدس خواهد بود. البته اعلام شد که آسیب دیدگی پینتو نیز جدی نیست و در صورت بهبودی می تواند در فینال جام حذفی حضور داشته باشد.
 
     
  [ بارسلونا ] : آقای بیِکایری - ویلانووا از دریچه دیگر.  
 
فرستنده شکیبا در تاريخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۲۵) (472 بار خوانده شده)
بارسلونامنبع: سایت توتال بارسا
مترجم: شکیبا رهنما / FCBarcelona.ir


اخیرا در روزنامه کاتالانی ال پریدیکو مقاله ای به انتشار رسیده است که نویسنده آن، فرن کسکویلا درباره زندگی مربی جدید بارسلونا، تیتو ویلانووا صحبت کرده است. آنچه در ادامه می خوانید، ترجمه این مقاله است. برای خواندن این مطلب به زبان اصلی به اینجا مراجعه کنید.

مرد اهل بیکایری د امپرودا برای سرمربیگری بهترین تیم جهان برگزیده شد؛ از این رو اشتیاق رسانه برای این شهر کوچک با تنها 660 ساکن قابل پیش بینی بود. روزنامه ها، تلویزیون و رادیو همه به این شهر کوچک هجوم آوردند؛ شهری که در 6 کیلومتری اسکالا واقع شده است. قرعه فوتبال به نام بیکایری افتاده است؛ چرا که سال 1969 فرانسسک ویلانووا در بیکایری چشم به جهان گشود و امروز او، تیتو، برای رهبری تیم بارسلونا بعد از گواردیولای شگفت انگیز برگزیده شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پدر او، خواکیم ویلانووا، گفته است که از این موضوع اطلاعی نداشته تا زمانی که ساندرو روسل در نشست مطبوعاتی مقابل رسانه ها از عدم تمدید قرارداد گواردیولا و جانشینی او توسط تیتو خبر داد. او این لحظه را اینگونه به یاد می آورد: «من و همسرم برای ناهار نشسته بودیم و یادمان آمد که آن روز، کنفرانس پپ تشکیل می شد. آن را از تلویزیون تماشا کردیم و وقتی ساندرو تیتو را مربی جدید بارسلونا اعلام کرد، هر دو فریاد زدیم و دهانمان از تعجب باز مانده بود».
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «مارادونا».  
 
فرستنده من میجنگم در تاريخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۸:۱۸) (388 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ اختصاصی FCBarcelona.ir ] : سن آندرس؛ تولدت مبارک!  
 
فرستنده Samira در تاريخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۲۴) (350 بار خوانده شده)
اختصاصی FCBarcelona.ir منبع: اف سی بارسلونا دات آی آر
نویسنده: سمیرا محمدی / FCBarcelona.ir


11 می 1984 در تقویم ذهن دوستداران فوتبال، نوید یک رویداد مهم را می دهد. چشم گشودن یک ستاره، جادوگری که در استمفورد بریج غوغا می کند، شوالیه رنگ پریده ای که در دقیقه 117، یک کشور را به آسمان ها می برد و او کسی نیست جز؛ آندرس اینیستا لوژان اهل فوئنتلیبای اسپانیا.

پسر نوجوانی که در سن 12 سالگی، مشغول بازی برای آلباسته در تورنمنت بورونت بود از سوی استعداد یاب های بارسا، نشانه گذاری شد. پیوستن به بارسا و پیمودن پله های ترقی در برابر هدفش، حضور در تیم اصلی، کوچک جلوه می نمود. سرانجام قرارگرفتن در بین بازیکنان بارسا ب و تبدیل شدن به یک بازیساز کامل تحت مربیگری ماریا گونزالو او را به آروزیش، یعنی بازی در تیم اصلی رساند. اولین مسابقه اش نیز سال 2002 در برابر اف سی بروژ و در بلژیک صورت گرفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اینیستا از همان ابتدا، با تکیه بر استعداد و مهارت هایش به دنبال جایگاه ثابتی در بین بزرگان بارسا بود. تا اینکه در فصل 2005/06، به علت مصدومیت طولانی مدت بهترین دوست کنونی اش، ژاوی هرناندز، به عنوان یکی از اصلی ترین بازیکنان مطرح شد. او که همیشه در حال تلاش برای ارتقا مهارتهایش بوده است، اکنون به جایی رسیده که به خوبی با هر دوپایش شوت می زند، حریف را دریبل می کند و باتوجه به اقتضای بازی و خواست مربی، در گوشه زمین تیم را به جلو می راند.
 
     
  [ مصاحبه ] : کوئنکا: «اتلتیک بیلبائو نیز به اندازه ما باانگیزه خواهد بود».  
 
فرستنده elguaje7 در تاريخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۰۵) (176 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: زینب بیژن زاده / FCBarcelona.ir


ستاره جوان بارسا معتقد است که شکست حریف فینال جام حذفی آنها در فینال لیگ اروپا، از خطر و انگیزه آنها نمی کاهد. او از انتصاب تیتو ویلانوا استقبال کرد، به ستایش لئو پرداخت و از پدرو به عنوان یک الگو نام برد.

بارسا به تمرینات آماده سازی خود برای فینال جام حذفی در تاریخ 25 می در ورزشگاه کالدرون ادامه می دهد. آیزاک کوئنکا به آنالیز و تحلیل وضعیت حریف بارسا یعنی اتلتیک بیلبائو که چهارشنبه شب در فینال لیگ اروپا، مغلوب اتلتیکو مادرید شد، پرداخته است. او معتقد است که: «اتلتیک بیلبائو نیز به اندازه ما برای فتح جام حذفی باانگیزه خواهد بود». او همچنین احساس می کند که آنها از تجربه خود در بخارست درس خواهند گرفت: «این دومین فینال آنها خواهد بود و آنها می بایست اشتباهات خود در فینال اول را تصحیح کنند و همین امر فینال را دشوارتر از قبل می کند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

خوشحال از انتخاب ویلانووا

او همچنین در مورد سرمربی فصل آینده تیم به اظهارنظر پرداخت: «روی کار آمدن تیتو، یک موهبت برای همه و بویژه برای بارسا است؛ چرا که با وجود او، تیم می تواند به سبک بازی خود وفادار بماند. اما او هنوز در مورد اعتقاد به استفاده از بازیکنان با تجربه و یا جوان تر ها در ترکیب تیم، هیچ اظهارنظری نکرده است». کوئنکا در مورد وضعیت خود در باشگاه نیز اظهار داشت: «من به شایعات نقل و انتقالات و بحث انتقال قرضی من به تیم های دیگر اهمیت نمی دهم. من خودم را مدیون باشگاه می دانم و هرچه که آنها بخواهند، همان را انجام خواهم داد. هیچ کس دوست ندارد اینجا را ترک کند و یا حتی به صورت قرضی به تیم دیگری برود، چرا که شما هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد».
 
     
  [ تمرینات ] : بازگشت کیتا به تمرینات گروهی.  
 
فرستنده Samira در تاريخ ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۳:۱۹) (227 بار خوانده شده)
تمریناتمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سمیرا محمدی / FCBarcelona.ir


بازیکن اهل مالی- سیدو کیتا - پس از دو روز دوری از تمرینات به دلیل آسیب دیدگی در پای چپش، بار دیگر به تمرینات بازگشت. این درحالی است که الکسیس همچنان در حال انجام تمرینات انفرادی و بازیابی مصدومیت همسترینگش به سر می برد.

بارسا همچنان برای بازی خارج از خانه در برابر بتیس که آخرین مسابقه فصل نیز شمرده می شود، در حال آماده سازیست. تیم امروز در زمین شماره یک سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر، به همراه هافبک مالیایی اش که به دلیل مصدومیت ماهیچه پای چپ دو روز از سایرین دور بوده است، به تمرین پرداخت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

الکسیس سانچز نیز در این میان حضور داشت اما به طور انفرادی به تمرین مشغول بود. او که از آسیب دیدگی همسترینگ رنج می برد، دو بازی گذشته در برابر اسپانیول و مالاگا را نیز از دست داده و همچنان در حال ریکاوری است. تیو، مونتویا و بارترا از تیم ب، در میان بازیکنان تیم اصلی نیز حضور داشتند.
 
     
  [ مصاحبه ] : خوش بینی پویول: «این درست مثل فرستادن ماشین به تعمیرگاه برای سرویس کردن آن است».  
 
فرستنده elguaje7 در تاريخ ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۲:۳۰) (255 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: زینب بیژن زاده / FCBarcelona.ir


کاپیتان پیش از عمل جراحی زانوی خود، سرشار از خوش بینی و شجاعت است. او بابت از دست دادن فینال جام حذفی و به احتمال زیاد، رقابت های قهرمانی اروپا ابراز تأسف کرد، اما درحال حاضر تنها برروی بازگشتن به شرایط آرمانی و رسیدن به آمادگی صد در صد متمرکز شده است.

یک روز پس از انتشار خبر لزوم عمل جراحی زانوی کاپیتان بارسا و این واقعیت که احتمالا او حدود 6 هفته از رقابت ها دور خواهد بود، امروز کارلس پویول، طی مصاحبه مطبوعاتی خود در باشگاه با خوش بینی به رسانه ها اطمینان داد: «این درست مثل فرستادن ماشین به تعمیرگاه برای سرویس کردن آن است. من سال گذشته، خیلی نگران تر بودم، اما امسال خوش بین تر هستم. من به زودی به فرم ایده آل خود بازخواهم گشت».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آسیب دیدگی مشابه سال گذشته، اعتماد بنفس بیشتری به پویول داده است و او را نسبت به عمل جراحی امسال امیدوار کرده است. او این مسئله را اینگونه توضیح داد: «آن مصدومیت برای من ناشناخته بود، اما چگونگی مصدومیت امسال کاملا مشخص است. پزشکان توصیه می کنند که من زانوی خود را بطور کامل پالایش کنم. اگر من با این وضعیت به بازی کردن ادامه بدهم، هم تیم و هم زانوی خود را به خطر خواهم انداخت».
 
     
  [ نقل و انتقالات ] : آینده بویان در ابهام!  
 
فرستنده مسعود در تاريخ ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۰۵) (383 بار خوانده شده)
نقل و انتقالاتمنبع: سایت توتال بارسا
مترجم: مسعود مسکنی / FCBarcelona.ir


آینده مهاجم سابق بارسلونا، بویان کرکیچ پس از آخرین بازی آس رم در سری رقابتهای سری آ، در حالی که موقعیت این تیم در لیگ معلوم است، مشخص خواهد شد.

آس رم با سرمربی گری لوئیز انریکه، پس از نتیجه های ضعیف، شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد، که می تواند در آینده انریکه به عنوان سرمربی این تیم تاثیر گذار باشد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

انتقال اولیه بویان به رم امری پیچیده بود که بارسا موظف است در سال 2014 وی را دوباره خریداری کند؛ علیرغم شنیدن شایعاتی مبنی بر اینکه سران باشگاه رم می خواهند بلافاصله بویان را به بارسلونا بازگردانند، گزارشهای جدید حاکی از آن است که این باشگاه تمایل زیادی برای خرید قطعی این بازیکن از بارسلونا دارد. با این وجود چندان به نظر نمی رسد که این باشگاه حاضر باشد 28 میلیونی را که در قرارداد این بازیکن ثبت شده است، پرداخت کند. به نظر می رسد که این باشگاه خواهان حفظ این بازیکن برای مدت زمان طولانی است.

javahermarket



سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:41 ::  نويسنده : mohammad

[ آبی و اناری ها ] : مسی، گلزن فوق العاده.  
 
فرستنده علی در تاريخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۲:۰۰) (101 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی شکرانه / FCBarcelona.ir


فوق ستاره آرژانتینی در این فصل بیش از هر زمان دیگری گلزنی کرده است و تا اینجای کار، به تنهایی بیشتر از 13 تیم لالیگایی به گل رسیده است. 9 گلی که وی در سه بازی گذشته اش به ثمر رسانده به این معنی است که او از 49 برنده گذشته جایزه پیچیچی، بیش از دو برابر گلزنی کرده است. مسی در سه بازی گذشته اش موفق به زدن 9 گل شده است که این دومین رکورد او از این حیث در باشگاه محسوب می شود. همچنین در لالیگای این فصل تنها 6 تیم موفق شده اند که بیشتر از مسی گلزنی کنند.

لئو مسی با به ثمر رساندن دو گل در برابر رایو، سه گل مقابل مالاگا و چهار گل به اسپانیول در روز شنبه، در سه بازی اخیر خود موفق شده است 9 بار دروازه حریفان را باز کند، از این نظر، این آمار، دومین رکورد برتر این بازیکن به حساب می آید. تنها آمار برتر او نسبت به این رکورد، 10 گلی بود که وی در سه بازی متوالی به ثمر رساند که عبارتند از: والنسیا (5-1، 4 گل)، اتلتیکو مادرید (2-1، 1 گل) و بایر لورکوزن ( 7-1، 5 گل).

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گلزنی بیش از 13 تیم

9 گلی که او در بازیهای اخیرش به ثمر رساند، در هفته گذشته تعداد گلهایش را در لالیگا از 41 به 50 رساند. میزان گلزنی او در لالیگای این فصل، بیش از 13 تیم حاضر در این لیگ می باشد. ریسینگ با تنها 26 گل تیمی می باشد که کمترین گل را در این فصل به ثمر رسانده است؛ این آمار نزدیک به نصف تعداد گلهای مسی است. تنها شش تیم در این فصل بیشتر از این بازیکن به گل رسیده اند: مادرید (117)، والنسیا (59)، مالاگا (53)، بیلبائو (52)، رایو وایکانو (52) و لوانته (51). اگر مسی بتواند هفته آینده هت تریک دیگری را به نام خودش به ثبت برساند، می تواند از سه تیم دیگر - در صورت گل نزدن آن ها - پیشی بگیرد.
 
     
  [ آبی و اناری ها ] : کارلس پویول فینال کوپا دل ری را از دست داد.  
 
فرستنده مسعود در تاريخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۵۹) (63 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مسعود مسکنی / FCBarcelona.ir


مدافع بارسا، که زانوی چپش تحت عمل آرتوسکوپی قرار خواهد گرفت، شش هفته از میادین به دور خواهد بود.

کارلس پویول در 25 ام ماه می، نمی تواند در فینال کوپا دل ری مقابل بیلبائو حضور داشته باشد. کادر پزشکی تیم اطلاع داد که این بازیکن بازی مقابل اسپانیول را با احساس درد در زانوی چپ خود به پایان رسانید. پزشکان اینطور اظهار کردند: «پس از آزمایشهای تکمیلی، یه این نتیجه رسیدیم که وی باید روز شنبه 12 می، تحت عمل آرتوسکوپی قرار بگیرد». این عمل توسط دکتر رامون کوگات صورت خواهد گرفت و به نظر می رسد این مدافع کاتالانی به 6 هفته استراحت نیاز خواهد داشت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

44 بازی در این فصل

کاپیتان بارسا، پس از از دست دادن کل نیم فصل دوم فصل 2010/11، در اولین روز ماه ژوئن زانوی پای چپ خود را به دست تیغ جراحان سپرد. وی در 13 سپتامبر در بازی مقابل آث میلان، دوباره پا در مستطیل سبز گذاشت. از آن زمان، پویول عملا یک مهره همیشه حاضر در برنامه های پپ بوده است. در فصل 2011/12 این مدافع در 44 بازی - 26 بازی در لالیگا، 9 بازی در لیگ قهرمانان اروپا، 7 بازی در جام حذفی اسپانیا و 2 بازی در جام باشگاههای جهان - حضور داشته است. وی 5 گل نیز به ثمر رسانده است.
 
     
  [ اخبار بارسا ] : تکریم پپ گواردیولا، کانون توجه رسانه های ورزشی سراسر دنیا.  
 
فرستنده تارا_تاج در تاريخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۳۲) (97 بار خوانده شده)
اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir


روز گذشته اکثر رسانه ها، مخصوصا رسانه های کاتالونیا، صفحه اصلی خود را به خداحافظی مربی بارسا اختصاص دادند. لئو مسی نیز با رسیدن به 50 گل در لالیگا، کانون توجه بود. «فراموش نشدنی» و «به زودی شما را خواهم دید» بیشتر سرتیتر روزنامه های دنیا را تشکیل می دادند.

پنج می هرگز از ذهن هواداران بارسا پاک نخواهد شد. در این روز جوزپ گواردیولا برای آخرین بار تیمش را در نیوکمپ و در یک بازی کاملا احساسی مقابل اسپانیول رهبری می کرد. وداع گواردیولا با نیوکمپ کانون توجه اصلی صبح امروز رسانه های سراسر دنیا بود و به همین خاطر متن سخنرانی او و جشنواره گل مسی روی صفحه اصلی اکثر مطبوعات سراسر دنیا قرار گرفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

روز گذشته، روزنامه های کاتالونیا من جمله اسپورت و الموندو دیپورتیوو، صفحه اصلی خود را به مراسم باشکوه خداحافظی پپ گواردیولا در نیوکمپ اختصاص داده بودند. چهار گل مسی نیز مزید بر علت شده بود تا این روزنامه ها به صورت گسترده تری این مراسم را برای علاقه مندان بازتاب دهند. رسانه های بین المللی سراسر دنیا نیز در صفحه اصلی خود از نمایش عالی ستاره آرژانتینی آبی و اناری پوشان که در یک فصل لالیگا به رکورد بی نظیر 50 گل دست یافته بود، نوشتند.
 
     
  [ آبی و اناری ها ] : متشکریم پپ، ثبت رکوردی جهانی.  
 
فرستنده تارا_تاج در تاريخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۵۱) (289 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir


صدها هزار پیام محبت آمیز در حمایت از پپ گواردیولا از سوی کابران شبکه های اجتماعی تویتر، فیسبوک و غیره برای این مربی محبوب فرستاده شده است. عبارت graciesPep# – متشکریم پپ – از نظر تعداد بازدید در شبکه تویتر یک رکورد جهانی را به خود اختصاص داد.

خبر وداع جوزپ گواردیولا در نیوکمپ، در شبکه های اجتماعی نیز بازتاب گسترده ای داشت. در حالیکه هزاران هوادار بارسا از طریق حضور خود در استادیوم عواطف خود را نسبت به گواردیولا ابراز می کردند، کاربران بسیاری از سراسر دنیا هم بصورت آنلاین به حمایت خود از مربی محبوب آبی واناری پوشان برخاستند. همزمان با بازی بارسا - اسپانیول، عبارت graciesPep# – متشکریم پپ – در تویتر از نظر تعداد بازدید، یک رکود جهانی را ثبت کرد. از ساعت 20:00 (همزمان با شروع بازی) بر تعداد کاربرانی که در تویتر به حمایت از گواردیولا می پرداختند همچنان اضافه می شد. بر اساس آماری که از شبکه توتیر بدست آمده بود، تعداد مشتاقان گواردیولا در این شبکه از 3,100 در ساعت 20:00 به 55,000 نفر در ساعت 23:45 افزایش یافت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

همچنین بسیاری از هواداران گواردیولا در شبکه های اجتماعی بودند که در صفحات دیگر به حمایت از این مربی می پرداختند. بعضی از آنها در صفحات اجتماعی مربوط به بازیکنان اصلی تیم از مربی بارسا تشکر کردند. آندرس اینیستا یکی از این بازیکنان بود که در صفحه شخصی خود نوشته بود: «پایانی خاطره انگیز در ورزشگاه خانگی. متشکریم، مربی عزیز».
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «جامهای متعدد برای بارسا».  
 
فرستنده CAPITAN در تاريخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۱۰) (229 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ اخبار بارسا ] : گواردیولا با خانواده اش در شب وداع با نیوکمپ.  
 
فرستنده محمد مهدی در تاريخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۲۳) (325 بار خوانده شده)
اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: محمد تقی پور / FCBarcelona.ir


گواردیولا بعد از خداحافظی نهایی اش با هواداران، همراه با خانواده و دوستان نزدیکش به زمین نیوکمپ بازگشت تا به همراه آنها آخرین حضور در نیوکمپ را تجربه کند.

هیجان و احساسات شب گذشته هرگز به این زودی ها از خاطره پپ پاک نخواهد شد. خانه او، مردم او و حامیان و پشتیبانان وی در آخرین بازی در نیوکمپ به ستایش و تحسین وی پرداختند. پپ بعد از شلوغی و تجمع مردم ورزشگاه را ترک کرد و وقتی که اکثر نورافکن های ورزشگاه به حالت خاموش در آمد، با همسر و سه فرزندش به زمین نیوکمپ بازگشتند. این تشریفات، زمانی که پپ در سال 2001 به عنوان بازیکن از فوتبال خداحافظی کرد، هم تکرار شده بود؛ همسر و فرزندانش 11 سال پیش نیز در کنارش ایستاده بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پپ و همسرش بعد از گذراندن چند دقیقه روی زمین چمن نیوکمپ، با فرزندانشان به سمت نیمکت های ورزشگاه حرکت کردند. با گذشت زمان اعضای خانواده و دوستان نزدیکش به آرامی دور مربی جمع شدند تا حمایت هایشان را به مربی نشان دهند. درست قبل از اینکه پپ و نزدیکانش ورزشگاه را ترک کنند، خود را برای یکی از آخرین عکس های یادگاری در نیوکمپ آماده کردند.
 
     
  [ مصاحبه ] : ماسکرانو: «با وجود گواردیولا، قبل و بعدی در حرفه من به وجود آمد».  
 
فرستنده elika در تاريخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۴۰) (383 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: الیکا چلانگری / FCBarcelona.ir


این بازیکن دلایل گواردیولا برای کناره گیری از مربیگری را قانع کننده دانست و از او به خاطر تمام آن چیزی که به او آموخت، تشکر کرد. ماسکرانو همچنین درمورد رکورد 50 گل لیگ مسی- 72 گل در کل رقابت ها- تا اینجای فصل صحبت کرد. او همینطور فعالیت های پشت پرده تیتو ویلانوا را متذکر شد: «او چیز های بسیاری به تیم افزود».

در صحبت های بعد از پیروزی در دربی مقابل اسپانیول، ماسکرانو به بارسا تی وی گفت که بازیکنان در طول مراسم وداع گواردیولا، لحظاتی احساسی را تجربه کردند. او در مصاحبه ای با ال مارکادور بارسا تی وی، احساسات بازیکنان را نسبت به این مربی در حال عزیمت جمع بندی کرد: «گواردیولا به من خیلی چیزها آموخت. او یکی از مربیانی است که بیشترین تاثیر را بر من گذاشته است. او موقعیت من را تغییر داد و از آن موقع قبل و بعدی در حرفه من به وجود آمده است». از زمانی که ماسکرانو به بارسا پیوست، توسط گواردیولا به پست دفاع میانی گماشته شد و از پیشرفتی بزرگ در تیم لذت برد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ماسکرانو دلیل تصمیم گواردیولا را یک انتخاب شخصی که تنها به خود این مربی مربوط است بیان کرد، اما از تفکر برخی مطبوعات ورزشی در طول فصل انتقاد کرد: «این مسئله ای بسیار قدیمی است. موضوع خاصی در برد یک تیم وجود ندارد. این موضوع برخی از مردم را ناراحت می کند که همیشه به همین شکل است».
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «لباس های بارسا از سال 1899 تا 2010».  
 
فرستنده CAPITAN در تاريخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۴۶) (624 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ آبی و اناری ها ] : «به زودی شما را خواهم دید»  
 
فرستنده تارا_تاج در تاريخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۲۳) (496 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir


در شبی که دربی حساس کاتالونیا برگزار می شد، اف سی بارسلونا جشن باشکوهی برای خداحافظی پپ گواردیولا ترتیب داده بود. این مراسم که قبل از شروع مسابقه آغاز شده بود، در طول بازی نیز ادامه داشت و پس از پایان بازی به اوج خود رسید. مربی بارسا در پاسخ به ابراز احساسات هوداران پرشمارش در نیوکمپ گفت: «شما هرگز مرا از دست نخواهید داد».

«این لحظات زیبا، هدیه بزرگ زندگی برای من است. 5 سال از بهترین دوران زندگیم را کنار شما بودم و از نمایش زیبای بازیکنانی که در اینجا می بینید همیشه لذت بردم. من با شماها هیچ تفاوتی ندارم. همه ما با هم برابریم. شاید من کمی از شماها به زمین بازی نزدیکتر بودم؛ فقط همین. نمی توانید خوشحالی مرا در این لحظه و در تمام مدتی که پیش شما عزیزان بودم را تصور کنید».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

«از همه شما صمیمانه تشکر می کنم، مخصوصا آنهایی که در این مدت به من نزدیکتر بودند. ما هر روز سخت تمرین می کردیم تا شما بتوانید از بازی ما لذت ببرید. همچنین از تک تک هوادارن حاضر در این جمعیت تشکر می کنم، اگر چه از نزدیک با هم رابطه ای نداشتیم، ولی حمایت آنها را همیشه احساس می کردم».
 
     
  [ گزارش بازی ] : بارسلونا 4-0 اسپانیول: وداع باشکوه.  
 
فرستنده تارا_تاج در تاريخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۲۸) (636 بار خوانده شده)
گزارش بازیمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir


آبی و اناری پوشان با شکست اسپانیول در نیوکمپ و به لطف چهار گل لیونل مسی خداحافظی باشکوهی برای پپ گواردیولا در آخرین حضورش در ورزشگاه خانگی شان رقم زدند.

اگر چه دو تیم نیازی به امتیازهای این بازی نداشتند، ولی آخرین حضور گواردیولا در نیوکمپ، 89044 هوادار را به این استادیوم کشانده بود. چهار گل مسی در آخرین وداع گوادریولا با نیوکمپ، شب خاطره انگیز و باشکوهی را برای هواداران مشتاق و مربی محبوب کاتالانها رقم زد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مسی آغازگر جشن ها بود

بازی منظم و ساختار یافته اسپانیول در دقایق ابتدایی مسابقه، ریتم بازی آبی و اناری پوشان را تحت تاثیر قرار داده بود و باعث شده بود بارسا مالکیت همیشگی توپ و میدان را نداشته باشد. این روند در 25 دقیقه ابتدایی بازی همچنان ادامه داشت تا اینکه مسی با یک ضربه آزاد دیدنی از فاصله چند متری محوطه جریمه، گل اول مسابقه را به ثمر رساند و یکبار دیگر نبوغ ستاره آرژانتینی بارسا بود که تفاوت دو تیم را رقم می زد. دو تیم نیازی به امتیازهای این بازی نداشتند اما دربی کاتالونیا همیشه حساسیت به خصوصی داشت و این موضوع از جنگندگی بازیکنان دو تیم کاملا مشهود بود.

javahermarket



سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:41 ::  نويسنده : mohammad

[ مصاحبه ] : گواردیولا: «ثبات چند ساله ما، مهم ترین هدف مان محسوب می شود».  
 
فرستنده Samira در تاريخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۰۵) (450 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سمیرا محمدی / FCBarcelona.ir


مربی بارسا، از تلاش فراوان بازیکنانش، حتی پس از، از دست دادن عنوان قهرمانی لالیگا، با وجود بازی های متعدد، کاملا راضی بود. مربی همچنین، از هواداران تشکر کرد که در طول سال ها، همواره حامی او بوده اند.

جوزپ گواردیولا، بزرگترین موفقیت این چهار سال را، نظر مثبت اهالی فوتبال نسبت به تیم دانست: «مردم کاملا آگاه هستند، آنها با دیدن تلاش فراوان تیم، به ما خرده نخواهند گرفت. اینکه در طول این چهار سال، عده کمی توانستند به انتقاد از تیم بپردازند، موفقیتی بزرگ قلمداد می شود. بارسا همیشه برای برد تلاش کرده است». مربی با توجه به رکوردهای شکسته شده، ثبات چند ساله را مهم ترین هدف تیم خود، بیان کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

هدف پیش رو: جام حذفی

گواردیولا، شیوه بازیکنانش در برابر مالاگا را ستود: «حفظ روش بازی، در صورتی که می دانیم، لالیگا برایمان تمام شده است، هرگز آسان نیست. بازی خوب دیگری را انجام دادیم که هواداران نیز از آن راضی بودند. در ادامه، باید دو بازی باقی مانده را انجام دهیم و بعد به هدف بزرگترمان، قهرمانی جام حذفی فکر کنیم».
 
     
  [ گزارش بازی ] : بارسلونا 4-1 مالاگا [ هفته 20 | لالیگا ]  
 
فرستنده Gandalf The White در تاريخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۲۲) (1224 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ لالیگا ] : تمرکز بر مالاگا.  
 
فرستنده شکیبا در تاريخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۳:۳۱) (198 بار خوانده شده)
لالیگامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: شکیبا رهنما / FCBarcelona.ir


حریفان بارسا در بازی امشب به دنبال کسب جواز برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا هستند، در حالی که در دو سال گذشته به کمک هزینه های میلیونی دارنده قطری این باشگاه، شیخ عبدالله بن ناصر التانی پیشرفت چشمگیری داشته اند و تا به اینجا، فصل بسار خوبی را پشت سر گذاشته اند.

تاریخ

تاسیس این باشگاه به دهه 40 برمی گردد. نام CD Malaga سال 1992 به دلیل مشکلات اقتصادی به نام Malaga CF تغییر کرد. آنها در اوایل دهه 70 به موفقیت هایی دست یافتند و هفت فصل از برترین تیم های لیگ بودند اما بهترین اتفاقی که در قرن 21 برای آنها افتاده است، قهرمانی در اینترتوتو کاپ سال 2002 تحت رهبری خواکین پیرو می باشد. آنها از سال 1999 تا 2006 با تیم های رده اول اسپانیا رقابت می کردند و تنها برای دو سال به دسته پایین تر سقوط کردند و سال 2008 دوباره به لالیگا بازگشتند. بزرگترین خوش شانسی آنها تابستان 2010 بود، سالی که شیخ عبدالله بن ناصر التانی طبق گزارشات 36 میلیون یورو برای خرید بازیکنان بزرگ و مربی هزینه کرد. این خرید های بزرگ با خسوالدو فریرا و مانوئل پیگرینی شروع شد و نام های بزرگی مانند مارتین دمی کلیس، خولیو باپتیستا، رود فن نیسلتروی و سانتی کازورلا آن را کامل کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

این فصل

برد 1-0 مقابل والنسیا روز یک شنبه برای این تیم راه تصاحب رده سوم جدول را هموار نمود. امتیاز مساوی این دو تیم موجب می شود که مالاگا انگیزه بیشتری داشته باشد. حال آنکه، با کسب یک برد از پنج بازی قبل از والنسیا، تیم چندان کوبنده ای محسوب نمی شوند. همچنین، از 17 بازی تنها 16 امتیاز کسب کرده اند و تنها مایورکا، راسینگ، ختافه و اسپانیول را شکست داده اند.
 
     
  [ مصاحبه ] : گواردیولا: «این تغییر بی عیب و نقص بوده است».  
 
فرستنده elika در تاريخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۴۴) (491 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: الیکا چلانگری / FCBarcelona.ir


گواردیولا روشی که باشگاه در تغییر مربی اعمال کرد را ستود. او همچنین گفت که تیتو «برای چالش پیش رو بسیار مشتاق است». این مربی توضیح داد که سه بازی آخر بارسا در لالیگا تمرینی خواهد بود برای بازی فینال کوپا دل ری مقابل اتلتیکو مادرید.

پپ گواردیولا به مطبوعات یادآوری کرد که به غیر از امروز، او هشت کنفرانس مطبوعاتی دیگر به عنوان سرمربی بارسا خواهد داشت. مربی بارسا از کنفرانس مطبوعاتی این سه شنبه استفاده کرد تا درمورد بازی مقابل مالاگا، چگونگی آماده شدن تیم برای بازی های باقیمانده فصل و مسلماً زمان ترک باشگاه صحبت کند. مربی بارسا گفت: «برخورد بارسا در رابطه با این تغییر بی عیب و نقص بوده است. تیتو برای چالش پیش رو بسیار مشتاق است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پس از بیانیه هفته گذشته مبنی بر اینکه تیتو ویلانوا زمام بارسا را در دست خواهد گرفت، گواردیولا گفت: «ارتباط من با او هیچ تغییری نکرده است. ما روند همیشگیمان را طی می کنیم و من در کنار او هستم. من می خواهم که تیتو بداند من به او نزدیک خواهم بود». این مربی همینطور گفت که «خستگی من به خاطر کار هر روز با تیم برای دستیابی به عنوان ها است». درمورد وداعش در نیوکمپ -دو بازی بعدی بارسا در خانه خواهد بود- گفت: «من همیشه باور دارم که همه چیز باید به طور طبیعی انجام شود. این کاری است که ما خواهیم کرد».
 
     
  [ آبی و اناری ها ] : الکسیس بازی بارسا-مالاگا را از دست داد.  
 
فرستنده nahid در تاريخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۲۱) (235 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ناهید رحیمی / FCBarcelona.ir


آزمایشات پزشکی گرفته شده در بعد از ظهر دیروز تایید می کند که الکسیس بازی امروز را از دست می دهد. پیکه با از دست دادن بازی هفته گذشته، یک هفته استراحت کرد و حالا در دوره نقاهت بدون آسیب به سر می برد، اما در مقابل مالاگا بازی نخواهد کرد. والدس که در این دوشنبه دچار تب شده بود، بعد از ظهر دیروز به تمرین بازگشت.

الکسیس سانچز توانایی بازی مقابل مالاگا در روز چهارشنبه ندارد. بعد از ظهر دیروز این بازیکن تحت آزمایشات مختلف برای بررسی هماتوم (هماتوم: اصطلاح پزشکی، تومر و یا غده محتوی خون خارج شده از رگها) ناشی از کوفتگی بر روی ران پای سمت چپش قرار گرفت. طبق گفته تیم پزشکی باشگاه، نتایج بدست آمده تایید می کند که او نمی تواند در بازی امروز تیم را همراهی کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پیکه بهبود یافته، اما بازی نخواهد کرد

جرارد پیکه نیز بازی امروز را از دست خواهد داد. وضعیت این بازیکن پس از یک هفته استراحت بسیار مطلوب است. اکنون پیکه به تمرینات بازگشته است و تمرینات شخصی خود را بدون تیم دنبال می کند. او بازی مقابل مالاگا را از دست داد، ولی خود را آماده می کند که بتواند آخر هفته به مصاف اسپانیول برود.
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «سالگرد الکلاسیکوی تاریخی؛ رئال مادرید 2-6 بارسلونا».  
 
فرستنده CAPITAN در تاريخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۵۹) (560 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ آبی و اناری ها ] : والدس به رکورد 5 زامورای رمالست رسید.  
 
فرستنده Fighter در تاريخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۴۴) (577 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مارال مجید زاده / FCBarcelona.ir


دروازه بان بارسا به دنبال کسب پنجمین عنوان زامورای خودش است تا بتواند با رکورد اسطوره باشگاه آنتونی رامالست برابری کند. والدس همچنین اولین کسی است که چهارمین عنوان پی در پی را برای بهترین دروزاه بان لالیگا کسب می کند.

اگر پینتو خوش شانس باشد و بتواند 3 بازی باقیمانده لیگ را بازی کند، ویکتور والدس پنجمین عنوان زامورا را برای بهترین دروازه بان اسپانیا کسب می کند. این همچنین چهارمین عنوان پی در پی اوست که می تواند با رکورد اسطوره اف سی بارسلونا آنتونی رامالست، که این عنوان را در فصل های 1951/52، 1955/56، 1956/57، 1958/59 و 1959/60 کسب کرد، برابری کند. با توجه به صحبتهای گواردیولا، پینتو در سه بازی باقیمانده درون دروازه بارسا خواهد بود. گواردیولا در این مورد اظهار کرده است: «من باید به دروازه بانی که ما را به سه فینال جام حذفی در این چهار سال برده است، زمان کافی بدهم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

رامالست در شماره 43 مجله بارسا در اکتبر 2010 گفت: «رکوردها برای شکستن به وجود می آیند». شماره یک بارسا گفت: «هر زمانی که من آنتونی را ملاقات می کردم، او همیشه صریح می گفت که به من ایمان دارد. حتی از اولین روز به من اطمینان داشت و من از او به این خاطر سپاسگذارم. این همیشه باعث دلگرمی و نعمت است که کسی چنین حمایتی از شما بکند».
 
     
  [ اخبار بارسا ] : رایو والکانو 0-7 بارسلونا: آمار و ارقام.  
 
فرستنده nahid در تاريخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۲۷) (527 بار خوانده شده)
اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ناهید رحیمی / FCBarcelona.ir


در بازی یکشنبه، شاهد رسیدن مسی به 43 گل در فصل جاری و حضور دوباره آفلای پس از غیبت طولانی بر زمین بودیم.

جزئیات بازی به صورت زیر است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

• رقابت بر سر بدست آوردن پی چی چی ادامه دارد و لئو مسی با به ثمر رساندن 2 گل، مجموع گلهای زده خود را به عدد 43 رساند و در کنار کریستیانو رونالدو قرار گرفت.
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «جوانان آینده دار لاماسیا».  
 
فرستنده CAPITAN در تاريخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۸:۵۲) (551 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ تمرینات ] : حضور الکسیس در هاله ای از ابهام.  
 
فرستنده برزخی در تاريخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۱۹) (391 بار خوانده شده)
تمریناتمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پریماه کریمی / FCBarcelona.ir


ضربه شدیدی بر پای چپ الکسیس سانچز وارد شده است و او تحت نظر خواهد بود تا در مورد حضور و یا عدم حضورش در بازی چهارشنبه شب در برابر مالاگا تصمیم گیری شود. ویکتور والدس نیز به دلیل بیماری و تب شدید تمرین نکرد.

تیم بارسلونا پس از برد در برابر رایو در تمرینات شرکت کرد. در این تمرین دو نفر غایب بودند؛ الکسیس سانچز که ضربه شدیدی به پایش وارد شده بود و ویکتور والدز که بیماری شدیدی داشت. حضور مهاجم شیلیایی در بازی چهارشنبه شب در هاله ای از ابهام قرار دارد، به همین دلیل پزشکان باشگاه قبل از هر گونه تصمیم گیری، او را تحت نظر قرار خواهند داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تمرین سبک برای قهرمانان شنبه شب

بازیکنانی که روز شنبه در بازی حضور داشتند، تمرین سبکی انجام دادند؛ در حالی که باقی بازیکنان به همراه 10 نفر از تیم بارسا ب یعنی مونتویا، بارترا، تیو (هر سه در بازی مقابل رایو در ترکیب بودند)، رودری، کارمونا، اوریل راسل، اسپینوزا، لوباتو، سرگی گومز و ماسیپ برای بازی چهارشنبه شب تمرینات آماده سازی را انجام دادند.

javahermarket



سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:38 ::  نويسنده : mohammad

[ امتیازات ] : رایو وایکانو 0-7 بارسلونا.  
 
فرستنده محمد مهدی در تاريخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۱۴) (648 بار خوانده شده)
امتیازاتمنبع: سایت توتال بارسا
مترجم: محمد تقی پور / FCBarcelona.ir


بارسلونا جشن قهرمانی مادرید را دسته کم چند روزی به عقب انداخت و با پیروزی پرگل در برابر رایو، مهر پایانی بر هفته ناامید کننده اش پس از حذف از لیگ قهرمانان و شکست در الکلاسیکو زد. تیم به نظر می رسد که با بدست آوردن امتیازات، در پی بهبود وضعیت خود است تا یکی از بهترین نمایش های فصل خود را به پایان ببرد.

در اینجا می توانید نمرات بازیکنان را مشاهده کنید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

خوزه مانوئل پینتو: 8

پینتو، تعجب آور ترین انتخاب پپ با وجود ویکتور، بعد از عملکرد ضعیف در اوایل بازی، نمایش بسیار خوبی داشت. او چند توپگیری عالی و دقیق داشت و اجازه گلزنی به رایو نداد.
 
     
  [ مصاحبه ] : گواردیولا: «هر بازی تمرینی برای فینال است».  
 
فرستنده elika در تاريخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۱۴) (577 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: الیکا چلانگری / FCBarcelona.ir


این مربی به خاطر رفتاری که بازیکنان پس از شکست دادن رایو وایکانو با نتیجه 7-0 در وایکاس از خود نشان دادند، بسیار خشنود است. این مربی می گوید که بازی های باقیمانده لالیگا، به تیم کمک می کند تا برای فینال جام پادشاهی در 25 می آماده شوند. گواردیولا عملکرد پینتو را ستود: «مانند همیشه او بسیار خوب بازی کرد».

جوزپ گواردیولا اظهار کرد که بازی این یکشنبه مقابل رایو وایکانو اثباتی بود بر این که بارسا در طول سال های اخیر چه تیمی بوده است. او گفت: «یک بازی فوتبال همیشه در خیلی موارد سودمند است. ما می دانیم که مادرید قهرمان است [در لالیگا]، و اینکه این بازی اثباتی بود بر این که بارسا چه تیمی بوده و هست. بازیکنان من بسیار جدی بازی کردند و در طول بازی شرایط خوبی داشتند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

او افزود: «تیم بسیار تلاش کرد و مقابل تیمی که در حال مبارزه برای ماندن در لیگ دسته یک است، جدی بازی کرد. بازیکنان می دانند که ما درحال آماده سازی برای فینال هستیم و می دانند که هرچیزی ارزش خودش را دارد. همه بازی ها مهم هستند». گواردیولا همچنین گفت که بازیکنانش به خاطر به ثمر رساندن 7 گل در بازی امروز بسیار خوش حال هستند. او گفت: «ما طی این سال ها گل های بسیاری به ثمر رساندیم که همه آن ها خوشایند است».
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «ارسال هدایا و کمک نقدی به آفریقا».  
 
فرستنده CAPITAN در تاريخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۴۵) (338 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ گزارش بازی ] : رایو والکانو 0-7 بارسلونا: رکورد پیروزی در خارج از خانه.  
 
فرستنده برزخی در تاريخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۸:۲۹) (420 بار خوانده شده)
گزارش بازیمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پریماه کریمی / FCBarcelona.ir


بارسا با گلزنی مسی(2)، الکسیس، کیتا، پدرو(2) و تیاگو در دیداری که کاملا بر بازی مسلط بود، رکوردی دیگر در بازی خارج ازخانه در ورزشگاه والکاس ثبت کرد. علاوه براین، بازگشت آفلای به میادین فوتبال پس از مدت زمان طولانی، خبر خوبی برای هواداران بود.

این بازی فرصت مناسبی بود تا بارسا پس از دو شکست ناامید کننده در برابر تیمهای چلسی و رئال مادرید، عکس العمل مثبتی از خود نشان دهد؛ آنها با ارائه یک بازی کاملا تهاجمی، تیم رایو را کنار زدند و با سه گل نیمه اول را به پایان رساندند. گلهای مسی(2)، الکسیس، کیتا، پدرو(2) و تیاگو موجب شد تا تیم گواردیولا برد راحتی کسب کند و رکورد قبلی این تیم در ورزشگاه والکاس (1-4 در فصل 89/90) در طی 9 سال گذشته شکسته شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

کسب این نتیجه و بازگشت به دوران اوج، پس از پشت سر گذاشتن شکستهای دردناک، دلیل دیگری بر شخصیت تیم بود؛ اعلام خداحافظی گواردیولا با نمایش پر گل بارسلونا همراه شد و این برد باعث شد تا همچنان در فاصله 7 امتیازی صدر نشین باقی بمانند.
 
     
  [ مصاحبه ] : پویول: «تیتو بهترین خبر است».  
 
فرستنده Fighter در تاريخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۵۰) (517 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مارال مجید زاده / FCBarcelona.ir


کاپیتان بارسا رضایت بازیکنان را از انتصاب تیتو ویلانوا بیان کرد: «او تیم را می شناسد و با فلسفه باشگاه بهتر از هرکس دیگری آشناست و مدت زمان زیادی است که کنار گواردیولا مشغول به کار است». پویول ادامه داد: «او ایده ال ترین فرد برای ادامه دادن کار است». پویول باور دارد که گواردیولا «عرصه جدیدی در فوتبال پدید آورد و فوتبال قبل از او و بعد از او با یکدیگر متفاوت هستند».

کارلس پویول در کنفرانس خبری روز شنبه صحبت کرد جایی که خبر حاکم در آن این بود که جوزپ گواردیولا از هدایت تیم اول کناره گیری کرده است و با تیتو ویلانوا جایگزین شده است. او تایید کرد که بازیکنان «خواستار این بودند که پپ ادامه دهد»، اما با توجه به دانش او در تصمیم گیری و دلیلی که پشت آن بود، او توضیح داد: «حقیقت اینکه تیتو مربی خواهد شد بهترین خبری است که می توانستیم بشنویم. او می تواند به ادامه این پروژه بپردازد و از حمایت تمام بازیکنان برخوردار خواهد بود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

حرکت رو به جلو

پویول همچنین درباره رضایت خود از انتخاب تیتو ویلانوا اینچنین توضیح داد: «او تیم و فلسفه بازی ما را بهتر از هرکس دیگری می شناسد. او دانش بالایی درباره فوتبال دارد و شانه به شانه پپ در تمام این مدت کار کرده است. او کم و بیش اینگونه کار خواهد کرد. فلسفه و ایده ها مثل قبل خواهد بود. او ایده آل ترین فرد برای ادامه دادن مسیر است».
 
     
  [ گزارش بازی ] : رایو وایاکانو 0-7 بارسلونا [ هفته 36 | لالیگا ]  
 
فرستنده Gandalf The White در تاريخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۵۳) (1606 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ لالیگا ] : رایو وایکانو - بارسلونا: نگاه بارسا برای بازگشت به دوران اوج در وایکاس.  
 
فرستنده nahid در تاريخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۵۶) (586 بار خوانده شده)
لالیگامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ناهید رحیمی / FCBarcelona.ir


اف سی بارسلونا در پایان هفته با حذف از لیگ قهرمانان و انتصاب تیتو ویلانوا به عنوان مربی جدید، راس ساعت 21:30 دقیقه به وقت محلی در مقابل رایو قرار می گیرد.

تیم نیازمند برگشتن به وضعیت قبلی در وایکاس است؛ اف سی بارسلونا پس از تحمل دو شکست در برابر تیمهای رئال مادرید و چلسی به ترتیب در لالیگا و لیگ قهرمانان، برای بازگشت به وضعیت ایده آل در مادرید به مصاف رایو می رود. همانطور که در روز جمعه اعلام شد جوزپ گوادیولا از سمت خود کناره گیری می کند و به جای او تیتو بر سر کار می آید. تغییر طراحی ایجاد شده برای ادامه فرمول موفقیت آمیز فصل اخیر است و مسابقه مقابل رایو اولین بازی پس از همه گیر شدن خبر خداحافظی گواردیولاست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لیست 19 نفره تیم

لیست 19 نفره پپ گواردیولا (یک بازیکن قبل از مسابقه حذف خواهد شد) شامل 16 عضو ارشد تیم (همه به جز مصدومین از قبیل فونتاس، ویا، آبیدال، ژاوی و پیکه ) به همراه بارترا، مونتویا و تیو از بارسا ب است. این اولین بار است که دو تیم در لیگ در استادیوم وایکاس بعد از فصل 2002/03 که رایو در دسته برتر بود به مصاف هم می روند. رایو در آن بازی با نتیجع 1-0 پیروز شده بود.
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «سرمربی جدید بارسا».  
 
فرستنده CAPITAN در تاريخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۱۰) (891 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ تمرینات ] : لیست بازیکنان برای رویارویی با رایو وایکانو.  
 
فرستنده محمد مهدی در تاريخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۲۸) (342 بار خوانده شده)
تمریناتمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: محمد تقی پور / FCBarcelona.ir


بارترا، مونتویا و تیو از تیم ب در کنار 16 بازیکن دیگر تیم اصلی در روز یکشنبه برای مقابله با رایو وایکانو در لیست قرار گرفتند.

جوزپ گواردیولا 19 بازیکن برای سفر به مادرید و رویارویی با تیم رایو در روز یکشنبه را فراخوانده است. این بازیکنان شامل 16 بازیکن از تیم اول به اضافه مونتویا، بارترا و تیو از بارسای ب هستند. ویا، پیکه، آبیدال، فونتاس و ژاوی همگی مصدوم هستند؛ مربی مجبور است برای مسابقه یکی از بازیکنان را از لیست خط بزند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آخرین تمرین قبل از بازی

بازیکنان آخرین جلسه تمرینی خود را شنبه صبح در ورزشگاه خوان گمپر قبل از اعلام لیست توسط پپ انجام دادند.
 
     
  [ اخبار بارسا ] : ویلانوا جانشین گواردیولا.  
 
فرستنده Fighter در تاريخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۲:۰۸) (932 بار خوانده شده)
اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مارال مجید زاده / FCBarcelona.ir


پپ گواردیولا به تیم و رئیس باشگاه اعلام کرد که بعد از 30 ژوئن، زمانی که قراردادش به پایان می رسد، در باشگاه نمی ماند. ساندرو راسل، آندونی زوبی زارتا و گواردیولا در کنفرانس خبری در نیوکمپ حاضر شدند. همچنین به خبرنگاران اعلام شد که تیتو ویلانوا مربی بعدی بارسا خواهد بود.

پپ گواردیولا در 30 ژوئن، بعد از 4 سال هدایت تیم اول باشگاه را ترک خواهد کرد و باشگاه تصمیم گرفت که جانشین او تیتو ویلانوا باشد. گواردیولا به تیم و رئیس باشگاه ساندرو راسل قبل از تمرین جمعه صبح در سنت خوان دسپی، تصمیم خود را اعلام کرد. بعد از آن، راسل، گواردیولا و زوبی زارتا در اتاق کنفرانس خبری ریکارد مکنسچز در نیوکمپ حضور پیدا کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

این کنفرانس با وجود حضور اعضای هیئت مدیره و 4 کاپیتان اول بارسا به نمایندگی از بازیکنان و انبوه بسیاری از رسانه ها به کنفرانسی عظیم و پرسر و صدا تبدیل شده بود.

javahermarket



سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:35 ::  نويسنده : mohammad

[ آبی و اناری ها ] : وداع گواردیولا؟!  
 
فرستنده مسعود در تاريخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۴۴) (1242 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت توتال بارسا
مترجم: مسعود مسکنی / FCBarcelona.ir


تیم پس از یک هفته آشفتگی و ناراحتی، با دو باخت و یک تساوی که منجر به از دست دادن دو جام مهم لیگ اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا شد، به مدت دو روز در استراحت بود. زمانی که بازیکنان در حال ریکاوری بعد از این بازی های سخت بودند، پپ گواردیولا خبر داد که با ساندرو راسل، رئیس باشگاه پای میز مذاکره نشسته است تا در مورد ماندن یا نماندنش در این باشگاه، تصمیم قطعی بگیرد. در یک ملاقات که ظاهرا 3 ساعت به طول انجامید، خبرهای منتشره زیاد با روحیه هواداران سازگاری نداشت.

رسانه های اسپانیایی گزارش کرده اند که پپ در پایان فصل، پس از فینال کوپا دل ری، تیم را وداع خواهد گفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گزارش ها حاکی از آن است که راسل نهایت تلاش خود را برای نگه داشتن پپ در بارسلونا کرده است اما پاسخ پپ منفی بوده است و این بازیکن سابق بارسلونایی بر رفتن خود اصرار دارد.
 
     
  [ مصاحبه ] : اینیستا: «ما باز خواهیم گشت».  
 
فرستنده elika در تاريخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۱۴) (451 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: الیکا چلانگری / FCBarcelona.ir


آندرس اینیستا پس از بازی سه شنبه شب سخن گفت و تصدیق کرد که «تیم تقریبا ضعیف بود اما ما بر خواهیم گشت و برای تمامی عنوان ها مبارزه خواهیم کرد». اینیستا گفت که فوتبال با بارسا مهربان نبوده اما تیم نیز موقعیت های بسیاری را از دست داد.

آندرس اینیستا بعد از بازی سه شنبه شب در استودیوی شبکه بارسا حاضر شد تا در برنامه ی ال میرادور صحبت کند. او توضیح داد: «برای ما به عنوان بازیکنانی که متعلق به مردم هستیم -مردمی که از باخت ناراحتند- آزار دهنده است؛ تمام مردمی که پشتیبان ما هستند. حس این که با وجود از دست دادن فینال لیگ قهرمانان هواداران همچنان با ما هستند فوق العاده است. تنها چیزی که اکنون می توانیم بگوییم این است که ما باز خواهیم گشت و برای تمامی عناوین مبارزه خواهیم کرد. ما امشب به اندازه کافی خوب نبودیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

«فوتبال با ما مهربان نبود»

اولین کاری که اینیستا کرد این بود که به چلسی به خاطر موفقیتشان تبریک گفت. ضمن این که برای شکست تاسف خورد و برخی از دلایل باخت را متذکر شد: «فوتبال با ما مهربان نبود. ما موقعیت های بسیاری داشتیم که نتیجه نداد و چلسی طی بازی های رفت و برگشت سه موقعیت داشت و سه گل به ثمر رساند». درمورد بازی سه شنبه اینیستا گفت: «ما همه چیز را امتحان کردیم. اما حتی زمانی که 10 نفره شدند نیز همه باهم به دفاع پرداختند».
 
     
  [ اخبار بارسا ] : برنده واقعی، گواردیولاست.  
 
فرستنده Samira در تاريخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۱۲) (690 بار خوانده شده)
اخبار بارسامنبع: سایت توتال بارسا
مترجم: سمیرا محمدی/ FCBarcelona.ir


زمانی که در نیوکمپ، با وجود باخت تیم، هواداران یک صدا، بارسا را تشویق می کنند؛ بهترین موفقیت برای گواردیولا و مردانش محسوب می شود. پس از چهارسال، این هواداران به چیزی فراتر از نتایج ایده آل دست یافتند؛ اشاعه سبک «بارسلونیسم»؛ سبکی عمیق و صادقانه در جامعه فوتبال و فراتر از آنچه اسکوربردها نشان می دهند.

نباید از واقع بینی دور شد؛ اما هوادار واقعی زمانی مشخص می شود که با وجود شکست تیمش، هنوز به آن تیم افتخار کند. با شناختی که از بارسلونا داریم، این تیم اگر به ارزش های خود وفادار بماند، باز هم به زودی به اوج بازخواهد گشت. همیشه در پشت موفقیت های بارسا، اندیشه ای راسخ و پروژه ای برنامه ریزی شده قرار داشته است. همین فلسفه نیز باعث شد که در 20 سال اخیر، باشگاه از یک نهاد کوچک رشد کرده و به یک معیار جهانی تبدیل شود. در نهایت، گواردیولا تعالی بخش این مکتب شد و درک درست از ورزش را به همگان نشان داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

باتوجه به آنچه در نیوکمپ شاهد بودیم؛ به نظر می رسد گاهی عدالت فوتبال شکل نمی گیرد و هوادارن هم مطمئنا این موضوع را درک می کنند. اما مهمترین نکته این است که تا آخرین لحظه به تفکر خود ایمان داشته باشیم و پرچم فوتبال را با غرور بالا نگه داریم. یاد بگیریم چگونه باید برنده بود و چگونه با باخت ها برخورد کرد. این باشگاه به بلوغ خود رسیده است. درست است که گواردیولا این میدان را از دست داد اما آنچه باقی ماند، ارزشی فراتر از این جام دارد. از این لحظه به بعد، راسل و هیئت مدیره اش باید در صدد حفظ این مکتب باشند؛ بعضی تغییرات لازم هستند ولی منشا این پروژه نیاز به تغییر ندارد.
 
     
  [ آبی و اناری ها ] : ژاوی هرناندز به مدت 15 روز خارج از میادین  
 
فرستنده مسعود در تاريخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۴۸) (547 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مسعود مسکنی / FCBarcelona.ir


پس از تستهای پزشکی انجام شده صبح امروز، مشخص شد که در ماهیچه ساق پای چپ ژاوی پارگی جزئی وجود دارد.

ژاوی هرناندز بازی های باقی مانده لالیگا را، پس از آنکه مشخص شد وی از پارگی عضلانی در ساق پای چپ خود رنج می برد، از دست خواهد داد. وی به مدت 15 روز دور از میادین خواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ژاوی هرناندز تاکنون در این فصل برای بارسا 47 بار به میدان رفته و 14 گل به ثمر رسانده است، اما او در تمامی هشت بازی اخیر، به استثنای دو بازی، تعویض شده است. ژاوی تمام فصل را از مشکل عضله سولئوس در پشت ساق پای خود، رنج می برد و بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرلورکوزن را به دلیل احساس همین مشکل در ساق پای راستش، از دست داد.
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «Mes Que Un Club».  
 
فرستنده CAPITAN در تاريخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۳۲) (1093 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ امتیازات ] : بارسلونا 2-2 چلسی  
 
فرستنده شکیبا در تاريخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۰۹) (785 بار خوانده شده)
امتیازاتمنبع: سایت توتال بارسا
مترجم: شکیبا رهنما / FCBarcelona.ir


رویای دفاع از قهرمانی سال پیش، برای بارسلونایی ها به طرز غیر منتظره ای نقش بر آب شد. دفاع هرکول وار چلسی شانس بارسلونا برای صعود به فینال را نابود کرد.

عملکرد بارسایی ها بد نبود، اما اشتباه های کودکانه در خط دفاع و از دست دادن موقعیت ها تیم را به سرازیری انداخت؛ دقیقا مثل هفته پیش در لندن. امتیازات بازیکنان به شرح زیر است:

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ویکتور والدس: 5.5

تنها واکنش خوبی که از او دیده شد، مهار شوت دروگبا از میانه زمین بود. می توانست روی هر دو گل چلسی بهتر عمل کند، به خصوص روی گل اول اصلا در حد نام خود نبود. هم چنین، غیر مستقیم پیکه را مجروح کرد و در کل شب خوبی را نداشت.
 
     
  [ لیگ قهرمانان ] : 46 شوت در برابر 12 شوت، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت.  
 
فرستنده elguaje7 در تاريخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۱۵) (440 بار خوانده شده)
لیگ قهرمانانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: زینب بیژن زاده / FCBarcelona.ir


بارسا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، از لحاظ درصد در اختیار داشتن توپ، پاس های صحیح، شوت ها و کرنر ها و همچنین در بسیاری از جنبه های دیگر، نسبت به حریف خود برتر بود. تعداد پاس های صحیح ژاوی هرناندز در زمین نیوکمپ، از مجموع تعداد پاس های تمام بازیکنان چلسی بیشتر بود.

مطمئناً زمان زیادی از آخرین تساوی بارسا که منجر به حذف این تیم از رقابت ها در برابر لندنی ها شده است، می گذرد. آمار بازی رفت و برگشت، تفاوت فاحشی را بین دو تیم نشان می دهد. تنها آماری که به نفع چلسی بود، تعداد گل ها بود. تیم دی متئو در طول 180 دقیقه، از چهار موقعیت ممکن، 3 ضربه را به گل تبدیل کرد، درحالیکه بارسا تنها موفق شد 2 ضربه از 11 ضربه در چارچوب را به گل تبدیل کند. در مجموع بارسا 46 بار اقدام به شوت زنی کرد (24 بار در لندن و 22 بار در نیوکمپ)، در حالیکه چلسی تنها موفق به خلق 12 موقعیت شد (5 بار در لندن و 7 بار در نیوکمپ).

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مالکیت 73 درصدی توپ در مجموع دو بازی

آمار در اختیار داشتن توپ نیز حکایت از داستان مشابهی دارد. جایی که بارسا با بهره گیری از مالکیت توپ 73 درصدی در مجموع دو بازی موفق به رد و بدل کردن 1,537 پاس (782 پاس در دور رفت و 755 پاس در دور برگشت) شد که این آمار تقریبا 5 برابر تعداد پاس های چلسی یعنی 329 پاس (194 پاس در دور رفت و 135 پاس در دور برگشت) است. اگر چه در پایان، این آمار برای صعود کافی نبود؛ درست مثل تعداد کرنرها: 18 کرنر در برابر تنها 2 کرنر!
 
     
  [ مصاحبه ] : گواردیولا: «امسال سال ما نبود».  
 
فرستنده شکیبا در تاريخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۲۸) (582 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: شکیبا رهنما / FCBarcelona.ir


با وجود حذف بارسا مقابل چلسی، پپ گواردیولا معتقد است تیم در هر دو بازی مقابل چلسی عملکرد فوق العاده ای داشته است. همچنین او از بازیکنان و هواداران به خاطر فداکاریشان تشکر کرد.

«امسال سال ما نبود. تنها چیزی که به ذهنم می آید تاسف است. شاید نتوانم به خوبی منظورم را منتقل کنم، به همین دلیل برداشتم از بازی را وقتی زمان بیشتری داشتیم خواهم گفت. در کل، در این دو بازی بسیار خوب بودیم». جوزپ گواردیولا این دو بازی را با قلب و ذهنش آنالیز کرد: «برای 180 دقیقه استثنایی بازی کردیم، ما هر چه از دستمان برمی آمد برای صعود انجام دادیم؛ تا به حال برای حضور در فینالی این اندازه تلاش نکرده بودیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

او اضافه کرد: «باید بدانیم اشکالاتمان چه بوده و آن ها را برطرف کنیم». مربی بارسا لحظاتی که صعود بارسا با دو گل زده موقتا تضمین شده بود را مورد بررسی قرار داد: «برتری 2-0 موجب سستی ما نشد، ما همچنان به حمله ادامه دادیم. کسی نمی تواند صاحب همه چیز باشد. این می تواند درسی باشد که از آن عبرت بگیریم».
 
     
  [ لیگ قهرمانان ] : سسک: «ما به روش بازیمان وفادار بودیم».  
 
فرستنده elika در تاريخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۰۱) (337 بار خوانده شده)
لیگ قهرمانانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: الیکا چلانگری / FCBarcelona.ir


این هافبک آبی اناری از حمایت هواداران تشکر کرد و گفت که شکست امشب ضربه سختی برای بازیکنان بود. سسک به هم تیمی هایش توصیه کرد که به آینده بیندیشند و به فکر 4 بازی آخر لیگ و فینال جام پادشاهی باشند.

بازیکنان بارسلونا ناراحتند که نتوانستند به فینال لیگ قهرمانان راه یابند. سسک فابرگاس پس از بازی گفت: «این دردناک است که حذف شویم، زیرا ما تیم برتر زمین بودیم. نتیجه بازی در استمفورد بریج باعث حذف ما شد». با رسیدن بارسا به نتیجه ی 0-2 تیم به فکر مونیخ افتاد، اما چلسی دو موقعیتی که به دست آورد را به گل تبدیل کرد و بازی را تمام کرد. این هافبک آبی اناری گفت: «ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم، بر بازی تسلط داشتیم و موقعیت های بسیاری را به وجود آوردیم. ما شیوه بازی خود را قربانی نکردیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

شکستی بسیار سخت

سسک با صراحت گفت: «اینطور حذف شدن بسیار دردناک است، این که ببینیم شانس گل زنی بسیاری داشتیم». او ادامه داد: «این ضربه سختی است». اما این هافبک هم تیمی ها و هواداران را مطمئن ساخت که «ما باید سرمان را بالا بگیریم» و این که سال بعد «ما شانس این را خواهیم داشت تا کار های مهمی انجام دهیم». او اضافه کرد: «بازیکنان نشان داده اند که می توانند بهتر از این باشند».
 
     
  [ آبی و اناری ها ] : پیکه مرخص شد.  
 
فرستنده علی در تاريخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۰۵) (262 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی شکرانه / FCBarcelona.ir


وضعیت مدافع کاتالان بارسا در طول شب پس از بازی پیشرفت رضایت بخشی داشت و او صبح روز گذشته از بیمارستان مرخص شد. پیکه قبل از ارزیابی دوباره وضعیت جسمانی، یک هفته استراحت خواهد کرد.

جرارد پیکه پس از اینکه در بازی روز سه شنبه مقابل چلسی، در برخوردی با دروگبا و والدس در نیمه اول از بازی خارج شد، شب پس از بازی را در بیمارستان بارسلونا تحت نظر قرار گرفت و صبح روز گذشته پس از بهبود نسبی، از بیمارستان مرخص شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

این بازیکن برای اینکه دوباره کار خود را آغاز کند، یک هفته استراحت خواهد کرد.

javahermarket



 

واقعا هر چی بگم کم گفتم از این گل اینیستا با زدن گل زیر طاقی به چک (سفته)  تو دهنی زیبایی به چک زد فقط هوادارای بارسلون ببینند چون برای هوادارای چلسی کابوس وحشتناکیه شب خوابشون نمیره  آخی طفلیا بچه ببینیدولذتشو ببرین این گلو اینیستا در دقیقه 90 بازی به چلسی زده هوهو

 

 

javahermarket



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <حال وسرگرمی> Fun &Love و آدرس funlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 174648
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1